• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Audio-Visual Communication in the Multiscreen Era

    Audio-Visual Communication in the Multiscreen Era by Yong, Zhou; Xuan, Zhao;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2026. január 30.

    • ISBN 9781032815947
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem252 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 42 Illustrations, black & white; 5 Halftones, black & white; 37 Line drawings, black & white; 47 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book presents a theoretical and methodological framework that addresses the limitations of traditional, small-sample TV viewership surveys in today's evolving media landscape. It proposes a comprehensive system that reflects the communication effects of audio-visual information in the multiscreen era.

    Több

    Hosszú leírás:

    The book presents a theoretical and methodological framework that addresses the limitations of traditional, small-sample TV viewership surveys in today's evolving media landscape. It proposes a comprehensive system that reflects the communication effects of audio-visual information in the multiscreen era.


     


    Drawing on Media System Dependency Theory, the book maps the relationships among the various factors shaping media product consumption. Furthermore, it integrates interpersonal and mass communication into a single analytical system that covers multiple levels, from micro to macro. It also proposes the hypothesis of fluid influence among individuals, interpersonal relationships, and society. The book introduces a novel vector autoregression (VAR) model to evaluate the effects of multiscreen audio-visual communication and provides a practical program implementation system that connects theoretical frameworks with actionable industry applications.


     


    This book will offer valuable insights for scholars of media research, audiovisual communication, and cultural studies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Changes in China's Audio-Visual Communication Industry under the "Internet+" Context  2 Traditional Approaches to Measuring the Effectiveness of Audio-Visual Information Dissemination  3 Exploring the Measurement of Multi-Screen Audio-Visual Information Dissemination Effects in the Era of Big Data  4 Research Design and Methodology for Measuring the Dissemination Effects of Multi-Screen Audio-Visual Information  5 Construction and Optimization of the Multi-Screen Audio-Visual Information Dissemination Effect Assessment Model  6 Analysis of the Communication Effects of Audio-Visual Products and Media Dependency Relationships  7 Applications and Implications of Audio-Visual Information Dissemination Effect Assessment  8 System Design and Implementation of the Audio-Visual Information Dissemination Effect Assessment System

    Több