Artgames after GamerGate
Appropriation, Ambivalence and Auto/Biography
Sorozatcím: Palgrave Games in Context;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. november 9.
- ISBN 9783032044341
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem259 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIII, 259 p. 23 illus., 22 illus. in color. 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Videogame culture is obsessed with development. But gaming is still widely associated with wasted time, squandered potential and backwards attitudes. Even as the average gamer grows older, the medium remains dogged by the same old question: when will videogames grow up? The Gamergate movement lent this question renewed urgency, launching attacks on feminists and “social justice warriors” that have come to be seen as a catalyst for the emergence of the alt-right and election of Donald Trump. This book explores how makers of independent and experimental videogames responded to Gamergate and its aftermath. Analysing key titles released between 2015 and 2018, it shows how artgame designers used assets, characters and mechanics scavenged from classic franchises like Zelda, Street Fighter and Sonic the Hedgehog to review gaming's history, reframe their own biographies and link gaming’s growing pains to a broader sense of disorientation, disillusionment and decline in American culture.
TöbbTartalomjegyzék:
"
Chapter 1 . Introduction: Artgames after Gamergate.-Chapter 2 . Nowhere Fast: Sonic Dreams Collection (Arcane Kids and Cyborgdino 2015).-Chapter 3 . Stuck in Suburbia: Ineffable Glossolalia (Nikolai 2018).-Chapter 4 . The Sleep of Reason: Black Room (McQuater 2017).-Chapter 5 . Playing the Field: The Game: The Game (Washko 2018).-Chapter 6 . Powering Down: Oikospiel: Book I (Kanaga 2017)
" Több
The Black Intellectual in Crisis: A Retrospective
23 887 Ft
21 499 Ft