Strategic Management in the Garment Industry
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 49.99
-
23 882 Ft (22 745 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 776 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 106 Ft (18 196 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 882 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. december 26.
- ISBN 9781032760728
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem210 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry.
TöbbHosszú leírás:
From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry. The subject matter of this book discusses –
- Strategic management
- Strategic marketing in garment industry
- Strategic methods
- Organizational behaviour
Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan and Bhutan)
TöbbTartalomjegyzék:
Foreword
Preface
1. Strategic management
2. Garment industry
3. Strategic marketing in garment industry
4. Strategic management in garment industry
5. Strategic methods
6. Organizational behaviour
References
Index
Több