Artificial Intelligence for Marketing Management
Sorozatcím: Routledge Studies in Marketing;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 130.00
-
62 107 Ft (59 150 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 421 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 686 Ft (47 320 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 107 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2022. november 10.
- ISBN 9781032248486
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem218 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 560 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 17 Illustrations, black & white; 17 Line drawings, black & white; 16 Tables, black & white 411
Kategóriák
Rövid leírás:
Artificial intelligence (AI) has driven businesses to adopt new business practices rapidly, enhance product development and services, has helped to power AI-based market intelligence and customer insights, and improve customer relationship management. This timely book addresses the use of AI in marketing.
Több
Hosszú leírás:
Artificial intelligence (AI) has driven businesses to adopt new business practices rapidly, enhance product development and services, has helped to power AI-based market intelligence and customer insights, and improve customer relationship management. This timely book addresses the use of AI in marketing.
This book also explores the dark side of AI in marketing management and discusses ethics and transparency of automated decision-making in AI applications, data privacy, cyber security issues, and biases in various facets of marketing. Emerging applications of AI such as DeepFakes which use deep learning technology could increase risks of manipulation and deception. Hence, apart from leveraging AI capabilities and advantages, the book cautions the need for prevention strategies to deal with potential issues that could arise from the adoption of AI in marketing management.
This book will provide practical insights into the role of AI in marketing management. It will be a useful reference for those researching marketing and marketing professionals.
TöbbTartalomjegyzék:
PART I Overview of AI 1. Introduction to artificial intelligence (AI): Definition and scope of AI 2. The growth of marketing research in artificial intelligence (AI): Topic popularity 3. Types of artificial intelligence (AI) in marketing management 4. A framework of artificial intelligence (AI) applications in marketing PART II AI and its implications in the new age of marketing management 5. New developments in artificial intelligence (AI)-powered products in marketing 6. Artificial intelligence (AI)-driven services: Communication support, assistance for decision-making, and enhanced customer experience service 7. Artificial intelligence (AI)-integrated operation; insights into supply chain management 8. Artificial intelligence (AI)-based market intelligence and customer insights 9. Artificial intelligence (AI)-empowered customer relationship management PART III Challenges and opportunities of AI 10. Data privacy and artificial intelligence (AI): How AI collects data and its impact on data privacy 11. Solutions to artificial intelligence (AI) and privacy: How AI uses data and its accompanying privacy issues
Több