• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Business Strategy and Development of Small Organizations: A new approach to competitive strategy

    Business Strategy and Development of Small Organizations by Swallehe, Omary;

    A new approach to competitive strategy

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 49.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 322 Ft (19 355 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 016 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 307 Ft (18 387 Ft + 5% áfa)

    20 322 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Aufl.
    • Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
    • Megjelenés dátuma 2012. január 1.
    • Kötetek száma .

    • ISBN 9783659171222
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem92 oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Strategy could be defined differently by different people coming from similar to different settings. There are people who view strategy as a planned process while others see it as an emergent kind of thing. Another school of thoughts view strategy as something to do with big organizations whilst small organizations do not need strategies in their daily operations.Having borrowed from army setup, the word strategy is an ambiguity yet multidimensional term to both academia and practitioners. There is no universally agreed definition of the word strategy all round the world. It could be perceived differently at different situations making this phenomenon the most famous in business perhaps than any other terms in business management . This book hints on the best way of developing and implementing business strategy for small organizations in an emerging world. One can argue perhaps that, developing world lacks much research in the area of business management compared to developed world. Hence, this work is designed to bridged the gap on knowledge and understanding.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Business Strategy and Development of Small Organizations: A new approach to competitive strategy

    Farm Girl Leaves Home

    Fletcher, Margaret

    5 258 Ft

    4 838 Ft

    Business Strategy and Development of Small Organizations: A new approach to competitive strategy

    Sports Mania: Essays on Fandom and the Media in the 21st Century

    Haridakis, Paul M.; Earnheardt, Adam C.; , Hugenberg, Lawrence W.; (ed.)

    13 686 Ft

    12 592 Ft

    20% %kedvezmény
    Business Strategy and Development of Small Organizations: A new approach to competitive strategy

    General Relativity for Planetary Navigation

    Miller, James; Weeks, Connie J.

    28 841 Ft

    23 073 Ft

    Business Strategy and Development of Small Organizations: A new approach to competitive strategy

    International Economics

    Chinn, Menzie D.; Irwin, Douglas A.;

    24 843 Ft

    22 359 Ft

    20% %kedvezmény
    Business Strategy and Development of Small Organizations: A new approach to competitive strategy

    Digitalisation of Local Energy Systems

    Hua, Weiqi; Zhang, Xiao-Ping; Wallom, David C.H.

    79 876 Ft

    63 901 Ft

    next