The Imagetext
Relations between the Visual and the Verbal in Painting and Photography
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 49.00
-
20 322 Ft (19 355 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 016 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 307 Ft (18 387 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 322 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2011. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783844329032
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem72 oldal
- Méret 220x150x7 mm
- Súly 120 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Within 'visual culture,' considered as everything that we experience visually, only images and text are creations that are produced exclusively for visual consumption. Their correlation in this regard is seen in this very study - reading and writing about images. Yet image and text are often treated as entirely separate entities. This is what W.J.T. Mitchell calls the "fault line of representation" (Picture Theory) when an all too easy (and deeply entrenched) divide separates theory from practice, reason from intuition, authenticity from illusion, etc. While trying to dissolve such a dualism, recent theoretical interest has overwhelmingly been in favour of the image - raising the profile of 'literate' pictures so that they are codified and understood. In this study, Sheona Beaumont considers the seemingly overlooked sphere of text when asked to speak on image's terms, as the evidence and experience of visually expressive text has largely gone without consideration. She considers two examples in detail: works by Rene Magritte and Marshall McLuhan, and she asks what happens when imagistic interpretation is brought to bear on the word.
Több
The Late Medieval Hebrew Book in the Western Mediterranean: Hebrew Manuscripts and Incunabula in Context
64 701 Ft
59 525 Ft