Teaching and Confronting Racial Neoliberalism in Higher Education
Autoethnographic Explorations of the Race Studies Classroom
Sorozatcím: Routledge Research in Race and Ethnicity in Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 18.99
-
9 072 Ft (8 640 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 814 Ft off)
- Kedvezményes ár 7 258 Ft (6 912 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 072 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. január 30.
- ISBN 9781032580784
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem126 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 180 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 5 Illustrations, black & white; 5 Halftones, black & white 633
Kategóriák
Rövid leírás:
This book examines the way in which professors must confront the social implications of racial neoliberalism.
TöbbHosszú leírás:
This book examines the way in which professors must confront the social implications of racial neoliberalism. Drawing on autoethnographic research from the authors’ combined 100 years of teaching experience, it recognizes the need for faculty to negotiate their own experiences with race, as well as those of their students. It focuses on the experiential nature of teaching, supplementing the fields’ focus on pedagogy, and recognizes that professors must, in fact, highlight, rather than downplay, the realities of racial inequalities of the past and present. It explores the ability of instructors to make students who are not of color feel that they are not racists, as well as their ability to make students of color feel that they can present their experiences of racism as legitimate. A unique sociological analysis of the racial studies classroom, this book will be of value to researchers, scholars and faculty with interests in race and ethnicity in education; diversity studies; equity; pedagogy; and the sociology of education, teaching, and learning.
TöbbTartalomjegyzék:
Preface
Introduction: Confronting Racial Neoliberalism in Race Studies Courses
1 Feeling Race
2 Teaching Race
3 Feeling Teaching Race
Conclusion
Epilogue
Appendix: Methodological Reflections
Több