Kooperatives Kundenmanagement
Wertschöpfungspartnerschaften als Basis erfolgreicher Kundenbindung
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 86.58
-
35 909 Ft (34 199 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 4 309 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 600 Ft (30 095 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
35 909 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2002
- Kiadó Gabler
- Megjelenés dátuma 2002. január 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783409119917
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem328 oldal
- Méret 225xx mm
- Súly 548 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 328S. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Kundennutzen, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung können durch die Zusammenarbeit aller an der Wertschöpfung Beteiligten gesteigert und optimiert werden. Dieses Buch untersucht die Chancen von Wertschöpfungspartnerschaften zwischen Herstellern und Händlern. Die Autoren identifizieren die relevanten Basisstrategien dieses neuen Konzepts anhand von Anwendungsbeispielen - nachvollziehbar und gut verständlich.
TöbbHosszú leírás:
Angesichts des harten Wettbewerbumfelds gewinnt die Zusammenarbeit zwsichen Industrie und Handel zunehmend an Bedeutung. Kundennutzen, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung können durch die Zusammenarbeit aller an der Wertschöpfung Beteiligten gesteigert und optimiert werden. Dieses Buch untersucht die Chancen von Wertschöpfungspartnerschaften zwischen Herstellern und Händlern. Die Autoren identifizieren die relevanten Basisstrategien dieses neuen Konzepts anhand von Anwendungsbeispielen nachvollziehbar und gut verständlich.
"Kooperatives Kundenmamagement" enthält zahlreiche Fallbeispiele von namhaften Unternehmen wie Otto Versand und Procter & Gamble, die die hier vorgestellten Stategien angewendet und damit neue Wege der Kundenansprache und -bindung gefunden haben.
Tartalomjegyzék:
Kundenmanagement als Ausgangspunkt des Kooperativen Kundenmanagements
- Gemeinsam gewinnen im Markt
- Die Demand Side: Category Management
- Die Supply Side: Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment