• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Cultural Entrepreneurship: New Societal Trends

    Cultural Entrepreneurship by Ratten, Vanessa;

    New Societal Trends

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 181.89
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
      • Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)

    75 438 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2023. július 21.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811927737
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9789811927706
    • Terjedelem175 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 302 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIII, 175 p. 16 illus., 12 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 472

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Cultural entrepreneurship uses culture as a way to understand innovative business ventures. Culture in this edited book involves the beliefs and values associated with certain forms of behaviour. This means the way individuals are involved in business ventures is based on their cultural ideas. This edited book focuses on how cultural entrepreneurship is an important way to understand how cultural products and services such as art, food, music and literature influence the development of business ventures. Thereby highlighting the interesting and unique way cultural ideas are embedded in entrepreneurial activities.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Cultural entrepreneurship in society.- 2. From “Making Culture” to “Cultural Making”: Unpacking Immigrant Entrepreneurship and Cultural Entrepreneurship in Norway.- 3. Cultural Entrepreneurship and Disruptive Blockchain Applications in Vietnam: the Status quo and the Transition towards a Digital Economy.- 4. Work title ‘Cultural pursuits and farm entrepreneurship in Norway: embracing the aesthetics of peasant romanticism’.- 5. Airport Business Model Innovations for Local and Regional Airports: A Case of Cultural Entrepreneurship in Thailand.- 6. ASEAN – The geopolitical factors and its impact on growth of the region.- 7. Entrepreneurial resilience: a renewed perspective.- 8. Local Communities as Cultural Entrepreneurs: A Methodological Reflection on the Study of Community-Based Enterprises.- 9. Opportunities for Halal Entrepreneurs in the Islamic Digital Economy: Future and Trends from a Cultural Entrepreneurship Perspective.- 10. Cultural entrepreneurship and green innovation in ASEAN: a focus on SMEs and Vietnam Area.- 11. ASEAN and cultural entrepreneurship.- 12. The potential of Circular business models in the mineral exploration context: A conceptual assessment and a practical case.- 13. Craft entrepreneurship during a disruptive global pandemic crisis: An ethnography of craft breweries in Berlin.

    Több