• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Communication and Teamwork: An Introduction for Support Staff

    Communication and Teamwork by Keeler, Hali R.; Shaw, Marie Keen;

    An Introduction for Support Staff

    Sorozatcím: Library Support Staff Handbooks;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 37.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        17 676 Ft (16 835 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 535 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 141 Ft (13 468 Ft + 5% áfa)

    17 676 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2018. szeptember 7.

    • ISBN 9781538107638
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem206 oldal
    • Méret 247.14x177.04x12.954 mm
    • Súly 449 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 3 b/w illustrations; 27 b/w photos; 7 tables; 36 textboxes Illustrations, unspecified
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Support staff in all types of libraries must work together in a variety of situations. This is both a textbook and on-the-job manual covering the skills and behaviors necessary for effective teamwork and communication. Trained library support staff should know the basic concepts of interpersonal relations, customer service, teamwork, and communication. The range and diversity of staff in today's library requires that support staff understand and implement these basic principles.

    The chapters of this book are carefully and purposefully aligned with the new American Library Association - Library Support Staff Certification (LSSC) competency standards for Communication and Teamwork. Each chapter begins with the LSSC Competencies that are to be addressed, a help to instructors who use this book as a teaching text. This is followed by a list of topics that will be covered as well as a glossary of key terms. Chapters are then broken into easily readable sections that relate back to the key terms. No other book is available that uses the ALA-LSSC standards as the focus for teaching through practical examples how library support staff can effectively use them on the job.

    Other books on this topic are written at a level that is aimed for professional librarians and not support staff. However, 85% of library support staff do not hold professional degrees. Written in clear language, this book will help library support staff become effective public service personnel.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of Illustrations
    List of Tables
    Preface
    Acknowledgements
    Editorial Advisory Board
    1Interpersonal Relationships and Teamwork
    2Communication Styles and Needs
    3Library Climate, Conflict, and Resolution
    4 Effective Communication Skills
    5Proactive Customer Service
    6Verbal and Nonverbal Skills for Positive Interaction
    7Teaming, Decision-Making, Handling Sensitive Information
    8Team Member Responsibilities
    9Constructive Feedback
    10Project Management
    Glossary
    Index
    About the Author

    Több