Business Model Innovation
Game Changers and Contemporary Issues
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2024. július 31.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031575105
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem337 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 337 p. 18 illus., 8 illus. in color. Illustrations, black & white 583
Kategóriák
Hosszú leírás:
In the contemporary business landscape, the imperative for innovative approaches to business model innovation (BMI) is more pronounced than ever, especially given the pressing grand challenges, technological disruptions, digital transformation, and pressing environmental and social concerns of our era. The prevailing discourse in business model and BMI scholarship predominantly revolves around established frameworks and methodologies, thereby not fully capturing the burgeoning opportunities and transformative forces redefining BMI's future trajectory.
This open access volume aims to fill the gap in scholarly discourse by offering a theory-rich exploration into the innovative pathways of business model innovation. Crafted for a global readership, this text serves as an invaluable resource for academic institutions, their faculty, students, and practitioners of business development within both expansive corporations and medium-sized enterprises.
A key contribution of this edited book is the introduction of groundbreaking models and theoretical insights within the BMI domain, identifying key research gaps and further research venues for junior and senior academics to pursue, while enhancing the comprehension of how entities—ranging from individual organizations to expansive networks—can innovate, execute, and capitalize on BMI in the forthcoming landscape. Furthermore, this book elucidates the multifaceted nature of business model innovation across diverse contexts, illustrating the myriad ways BMI can be conceptualized and operationalized to achieve varying objectives, benefits, and results contingent upon the specific scenario. Lastly, this volume is dedicated to invigorating and equipping both nascent startups and entrenched firms to seize emergent BMI opportunities, fostering an environment where leveraging networks and platforms becomes a cornerstone for future business model innovation.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1 : Introducing business model innovation and the game changers of tomorrow.- Chapter 2: Business model innovation capability: A game changer for sustaining a firm’s edge.- Chapter 3: New Venues for Collaborative Business Model Innovation through Ecosystems.- Chapter 4: Platformizers, Orchestrators, and guardians: Three Types of B2B Platform Business Models.- Chapter 5: The Catalytic Role of Sustainability Transitions for Business Models.- Chapter 6: Sustainable Business Model Innovation: A Triple Bottom Line Canvas to achieve effective mission integration.- Chapter 7: Circular business model innovation – new avenues and game changers.- Chapter 8: The Twin Advantage: Leveraging Digital for Sustainability in Business Models.- Chapter 9: Business model theory and the becoming of new mobile communications technologies.- Chapter 10: AI-Driven Business Model Innovation: Pioneering New Frontiers in Value Creation.
Több
Developments in British Politics
9 550 Ft
8 595 Ft