Advances in Design, Music and Arts
7th Meeting of Research in Music, Arts and Design, EIMAD 2020, May 14–15, 2020
Sorozatcím: Springer Series in Design and Innovation; 9;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 235.39
-
97 628 Ft (92 979 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 526 Ft off)
- Kedvezményes ár 78 102 Ft (74 383 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
97 628 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2021. szeptember 13.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030557027
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030556990
- Terjedelem698 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1086 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIX, 698 p. 273 illus., 203 illus. in color. Illustrations, black & white 187
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book presents the outcomes of recent endeavors that will contribute to significant advances in the areas of communication design, fashion design, interior design and product design, music and musicology, as well as overlapping areas. Gathering the proceedings of the 7th EIMAD conference, held on May 14–15, 2020, and organized by the School of Applied Arts, Campus da Talagueira, in Castelo Branco, Portugal, it proposes new theoretical perspectives and practical research directions in design and music, while also discussing teaching practices and some areas of intersection. It addresses strategies for communication and culture in a global, digital world, that take into account key individual and societal needs.
Tartalomjegyzék:
Creative graphic thinking and contemporary graphic representation.- Design for non-designers (D4ND).- Codesigners of Classroom 52: a case study for codesign in active citizenship.- Articulating design-led active pedagogy towards craft heritage preservation in Portugal.- Graphic expression and semantic analyze on brand mark creation.- Research Project Management in Communication Design: Design Methodology Applied to Communication Design Research.- An impact-centred tool for developing design students’ capacity for sustainable transformation.- Education in a Technology-Shaped World: Which Learning Model Helps Preparing for the Knowledge-Based Societies.- Learning to communicate. Notes on the technological empowerment of communication design.- Printing laboratories practices: The i.E. Magazine case study.
Több
Aquarium for Ms Nunu
4 772 Ft
4 295 Ft
Cornerstones of Salvation
5 272 Ft
4 850 Ft