Advances in Design, Music and Arts II
8th International Meeting of Research in Music, Arts and Design, EIMAD 2022, July 7–9, 2022
Sorozatcím: Springer Series in Design and Innovation; 25;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 246.09
-
102 065 Ft (97 205 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 20 413 Ft off)
- Kedvezményes ár 81 652 Ft (77 764 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
102 065 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2023. június 30.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031096617
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783031096587
- Terjedelem889 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1371 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XX, 889 p. 352 illus., 274 illus. in color. Illustrations, black & white 466
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book presents cutting-edge methods and findings that are expected to contribute to significant advances in the areas of communication design, fashion design, interior design and product design, as well as musicology and other related areas. It especially focuses on the role of digital technologies, and on strategies fostering creativity, collaboration, education, as well as sustainability and accessibility in the broadly-intended field of design. Gathering the proceedings of the 8th EIMAD conference, held on July 7–9, 2022, and organized by the School of Applied Arts of the Instituto Politécnico de Castelo Branco, in Portugal, this book offers a timely guide and a source of inspiration for designers of all kinds, advertisers, artists, and entrepreneurs, as well as educators and communication managers.
Tartalomjegyzék:
The role of designers in city branding process: a conceptual model.- Problematics of a territorial brand visual identity creation: Portalegre territory as a case study.- Learning by Design - Learning by exposing my Design Methods.- Visual thinking through practice led research: Case study decryption as a triggering creative mechanism for design ideas.- Frame of Mind: the genres of sexualized advertising influencing an 18 years-old’s self-perception.- New horizons of museum experiences: between physical and digital.- A comparison review of existing personal health management apps in the Portuguese health sector framework.- Iconography Design for digital applications developed for the elderly or senior user.- The contribution of the printed editorial object: Wrong Wrong magazine.- Vogue magazine cover pages during the pandemic – The drama of illustrations and fonts: A Semiotic analysis.
Több
Foundations of Real-World Economics: What Every Economics Student Needs to Know
71 662 Ft
64 496 Ft
Netter's Neuroscience Coloring Book
8 705 Ft
7 574 Ft