• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Academic Quality and Integrity in the New Higher Education Digital Environment: A Global Perspective

    Academic Quality and Integrity in the New Higher Education Digital Environment by Singh, Upasana Gitanjali; Nair, Chenicheri Sid; Watson, Rashmi;

    A Global Perspective

    Sorozatcím: Chandos Information Professional Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 97.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        40 624 Ft (38 690 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 125 Ft off)
      • Kedvezményes ár 32 500 Ft (30 952 Ft + 5% áfa)

    40 624 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Elsevier Science
    • Megjelenés dátuma 2023. június 15.

    • ISBN 9780323954235
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem212 oldal
    • Méret 228x152 mm
    • Súly 1000 g
    • Nyelv angol
    • 470

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Academic Quality and Integrity in the New Higher Education Digital Environment: A Global Perspective provides discussions on the work of three editors who have significant experience in the quality assurance of teaching and learning and have been developing approaches during the recent COVID-19 pandemic. Discussions on learning and teaching during the pandemic were concentrated on how academic institutions ensure quality of courses, and that academic integrity is maintained in all assessments in a digital environment, thus ensuring what is being delivered meets global standards and professional bodies have confidence in programs delivered by the higher education sector.

    The area of quality assurance and academic integrity is thus critical in this new digital environment where significant educational programs will be delivered.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "1. An autoethnography and analysis of Australian academic
    integrity policies amidst emerging threats
    2. Reimaging academic integrity through the lenses of
    ethics of care and restorative justice to establish a culture of academic integrity
    3. Connecting generic academic integrity modules to professional integrity through curriculum design
    4. Developing an all-voices plan: A case study of embracing community to uphold academic integrity
    5. Addressing academic misconduct through embedding academic
    skill development in subject teaching: a collaborative approach
    6. Retooling online proctoring technology in the Fourth
    Industrial Revolution learning contexts-from big brother to learning buddy
    7. ""Linkage with the Midstï¿1⁄2: digital impact and institutional identity in Chile
    8. Development of doctoral student perceptions of plagiarism
    and academic integrity: the roles of agency and aspirational identity
    9. Open academic systems as key levers of integrity and
    quality assurance for assessments at the Universitï¿1⁄2 des Mascareignes"

    Több