Transformation of Chinese Newspaper Companies: Management, Production and Administration

Transformation of Chinese Newspaper Companies

Management, Production and Administration
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 38.99
Becsült forint ár:
18 832 Ft (17 935 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

16 949 (16 142 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 1 883 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9780367663674
ISBN10:0367663678
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:200 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:453 g
Nyelv:angol
250
Témakör:
Rövid leírás:

This book focuses on the transformation of Chinese newspaper companies in aspects of managerial strategies, newsroom practices and interactions with national policies. The primary argue is that the transformation is oriented to the Internet market, which is a consensus of newspaper practitioners and government administrators.

Hosszú leírás:

This book focuses on the transformation of Chinese newspaper companies in aspects of managerial strategies, newsroom practices and interactions with national policies. The comparative case study of two publishers comprises empirical evidence from editors, editor-in-chiefs, commercial staff, managers, technicians and scholarly experts. Locating in the intersection of media management, journalism and media policy, its analytical devices include differing but related theories.



With the primary data and integrated theoretical frameworks, the primary argue is that the transformation is oriented to the Internet market, which is a consensus of newspaper practitioners and government administrators.

Tartalomjegyzék:

Contents



List of figures *

List of tables *



Acknowledgements *



Foreword *



Chapter 1 Introduction *



Chapter 2 Conceptualisation *



Chapter 3 Context of Transformation *



Chapter 4 Transformation of Management *



Chapter 5 Transformation of production *



Chapter 6 Transformation of Administration *



Chapter 7 Conclusions *



Bibliography *



Appendix *