• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Thinking and Acting Systemically: Improving School Districts Under Pressure

    Thinking and Acting Systemically by Daly, Alan J.; Finnigan, Kara S.;

    Improving School Districts Under Pressure

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 65.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 573 Ft (26 260 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 206 Ft off)
      • Discounted price 25 367 Ft (24 159 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó American Educational Research Association
    • Megjelenés dátuma 2016. február 28.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9780935302455
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A timely and significant book that focuses on systemic approaches to improving education by targeting the school district as the unit of reform. The book argues that districts are important as a lever for change given the limited success of school-by-school efforts.

    Több

    Hosszú leírás:

    This volume argues that districts are important as a lever for change given the limited success of school-by-school efforts. Policies that focus on skill development, recognize and support performance, create opportunities for collaboration, build leader capacity, and create networks of knowledge sharing hold great potential for improving districts but it will require a paradigm shift in the way we view our public school system and those who work within it - away from blame and toward complext systems change.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Thinking and Acting Systemically: Improving School Districts Under Pressure

    Thinking and Acting Systemically: Improving School Districts Under Pressure

    Daly, Alan J.; Finnigan, Kara S.; (ed.)

    27 573 Ft

    next
    0