The Smart Marketing Book: The Definitive Guide to Effective Marketing Strategies

The Smart Marketing Book

The Definitive Guide to Effective Marketing Strategies
 
Sorozatcím: Concise Advice;
Kiadó: Lid Publishing
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
USD 14.95
Becsült forint ár:
5 760 Ft (5 486 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

5 299 (5 047 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 461 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
 
 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781912555765
ISBN10:191255576X
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:184 oldal
Méret:0x0x0 mm
Nyelv:angol
0
Témakör:
Rövid leírás:

In todays complex commercial environments, marketing has become a central aspect to every successful business. Businesses need flexible, effective means of gaining commercial traction by managing their relationships with audiences, stakeholders and competitors. They require effective marketing and branding that move beyond the standard forms of brand orientation and commercial interaction. New marketing models must think smart to create innovative strategies which have long-term sustainable economic goals. The Smart Marketing Book is a practical, reliable and concise title that offers the core marketing principles applicable for anyone who wishes to improve their organizations financial and creative values. It is a straightforward guide that avoids unnecessary and time-consuming practices. An illustrative handbook that covers marketing principles and topics through visual innovation. A credible statement to all marketers trying to source the most relevant strategies from a field cursed with infinite information.