The New Rules of Marketing and PR
How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
Kiadás sorszáma: 6th Edition
Kiadó: John Wiley & Sons
Megjelenés dátuma: 2017. szeptember 19.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 18.99
GBP 18.99
Az Ön ára:
8 255 (7 862 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 917 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Nem tudnak pontosabbat?
A termék adatai:
ISBN13: | 9781119362418 |
ISBN10: | 1119362415 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 448 oldal |
Méret: | 227x153x30 mm |
Súly: | 538 g |
Nyelv: | angol |
0 |
Témakör:
Rövid leírás:
The international bestseller now in a new edition
The international bestseller now in a new edition
When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson knows that it takes a lot more than the 'next big thing.
Hosszú leírás:
The international bestseller now in a new edition
When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson knows that it takes a lot more than the 'next big thing.