The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR

How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
 
Kiadás sorszáma: 6th Edition
Kiadó: John Wiley & Sons
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 18.99
Becsült forint ár:
9 172 Ft (8 735 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

8 255 (7 862 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 917 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Nem tudnak pontosabbat?
 
 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781119362418
ISBN10:1119362415
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:448 oldal
Méret:227x153x30 mm
Súly:538 g
Nyelv:angol
0
Témakör:
Rövid leírás:

The international bestseller now in a new edition

When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson knows that it takes a lot more than the 'next big thing.

Hosszú leírás:
The international bestseller now in a new edition

When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson knows that it takes a lot more than the 'next big thing.