• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Multimodal Context of Phonological Learning

    The Multimodal Context of Phonological Learning by Hardison, Debra;

    Sorozatcím: Applied Phonology and Pronunciation Teaching;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 78.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        37 264 Ft (35 490 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 726 Ft off)
      • Kedvezményes ár 33 538 Ft (31 941 Ft + 5% áfa)

    37 264 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MY – University of Toronto Press
    • Megjelenés dátuma 2025. november 30.

    • ISBN 9781487569501
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem384 oldal
    • Méret 235x159x25 mm
    • Súly 580 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 11 illustrations
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The Multimodal Context of Phonological Learning is both authoritative and practical, combining research review and a pedagogical orientation presented by a researcher and teacher whose work in second language acquisition has centrally involved the wider context in which pronunciation is situated.
    The book reviews the early foundation established by speechreading studies that explored the extraction of speech information from a talker's facial movements and the interaction of auditory–visual cues in perceptual illusions. It then focuses on the role of auditory, visual, and tactile information in second-language perceptual learning and the interactional functions of eye gaze within the complex of non-verbal communication that incorporates head movements and manual gestures. The book also details an original mixed-methods study of the eye-gaze behavior of perceivers when viewing the face of a speaker producing their first language (English) and a speaker producing their second language (French) in different stimulus conditions.
    The issue of variability in speech emerges as a central theme throughout the book and one which researchers and teachers are encouraged to exploit through their selection of multimodal materials and their approach to pronunciation teaching.

    Több