Teaching Language and Promoting Citizenship
Sorozatcím:
Edinburgh Textbooks in Applied Linguistics;
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Edinburgh University Press
Megjelenés dátuma: 2019. április 30.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 75.00
GBP 75.00
Az Ön ára:
33 327 (31 740 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 2 898 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
A termék adatai:
ISBN13: | 9781474424295 |
ISBN10: | 1474424295 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 164 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Nyelv: | angol |
0 |
Témakör:
Rövid leírás:
This book explores the relationship between language education and citizenship through theoretical and pedagogical lenses, examining existing language education provision in the context of the needs of today?s learners and societies.
Hosszú leírás:
This book explores the relationship between language education and citizenship through theoretical and pedagogical lenses, examining existing language education provision in the context of the needs of today?s learners and societies. The robust analytical framework developed in the opening chapters provides the foundation for a range of practical suggestions for making the integration of language and citizenship a dynamic reality in the classroom.
Tartalomjegyzék:
Introduction; Chapter 1: Understanding Citizenship from the national to the cosmopolitan; Chapter 2: Theorizing the relationship between language and citizenship; Chapter 3: Multilingualism and citizenship; Chapter 4: Motivation, Language and Citizenship; Chapter 5: Language and Citizenship in the Curriculum; Chapter 6: Understanding Language learning and Citizenship education in context; Chapter 7: Cosmopolitan Citizenship and English Language Teaching; Chapter 8: Teacher education for language and citizenship; Chapter 9: Teaching Citizenship in the Language Classroom; Chapter 10: Drawing implications for policy and practice; Bibliography