Simulating Good and Evil
The Morality and Politics of Videogames
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 27.99
-
13 372 Ft (12 735 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 674 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 697 Ft (10 188 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 372 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Rutgers University Press
- Megjelenés dátuma 2020. szeptember 17.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781978818569
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem222 oldal
- Méret 235x156x15 mm
- Súly 313 g
- Nyelv angol 96
Kategóriák
Hosszú leírás:
Simulating Good and Evil shows that the moral panic surrounding violent videogames is deeply misguided, and often politically motivated, but that games are nevertheless morally important. Simulated actions are morally defensible because they take place outside the real world and do not inflict real harms. Decades of research purporting to show that videogames are immoral has failed to produce convincing evidence of this. However, games are morally important because they simulate decisions that would have moral weight if they were set in the real world. Videogames should be seen as spaces in which players may experiment with moral reasoning strategies without taking any actions that would themselves be subject to moral evaluation. Some videogame content may be upsetting or offensive, but mere offense does not necessarily indicate a moral problem. Upsetting content is best understood by applying existing theories for evaluating political ideologies and offensive speech.
Tartalomjegyzék:
Introduction
1 The Conceptual Terrain of Simulation
2 The Moral Panic Surrounding Videogames
3 Imaginary Transgressions
4 Digital Morality
5 The Many Faces of Moral Reflection
6 Persuasive Games and Ideological Manipulation
7 Speaking Through Games
Conclusion
Acknowledgments
Bibliography
Index