Services Marketing: People, Technology, Strategy (Eighth Edition)
Kiadó: World Scientific (Us)
Megjelenés dátuma: 2016. április 11.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 25.00
GBP 25.00
Az Ön ára:
11 109 (10 580 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 966 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
A termék adatai:
ISBN13: | 9781944659011 |
ISBN10: | 1944659013 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 800 oldal |
Nyelv: | angol |
0 |
Témakör:
Hosszú leírás:
Services Marketing: People, Technology, Strategy is the eighth edition of the globally leading textbook for Services Marketing by Jochen Wirtz and Christopher Lovelock, extensively updated to feature the latest academic research, industry trends, and technology, social media and case examples.This textbook takes on a strong managerial approach presented through a coherent and progressive pedagogical framework rooted in solid academic research. Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing.