Services Marketing: People, Technology, Strategy (Eighth Edition)

Services Marketing: People, Technology, Strategy (Eighth Edition)

 
Kiadó: World Scientific (Us)
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 25.00
Becsült forint ár:
12 075 Ft (11 500 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

11 109 (10 580 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 966 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781944659011
ISBN10:1944659013
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:800 oldal
Nyelv:angol
0
Témakör:
Hosszú leírás:
Services Marketing: People, Technology, Strategy is the eighth edition of the globally leading textbook for Services Marketing by Jochen Wirtz and Christopher Lovelock, extensively updated to feature the latest academic research, industry trends, and technology, social media and case examples.This textbook takes on a strong managerial approach presented through a coherent and progressive pedagogical framework rooted in solid academic research. Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing.