Sensory Marketing: An Introduction

Sensory Marketing

An Introduction
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: SAGE Publications Ltd
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 41.99
Becsült forint ár:
20 281 Ft (19 315 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

18 658 (17 770 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 1 622 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781526423252
ISBN10:1526423251
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:240 oldal
Méret:242x170 mm
Nyelv:angol
215
Témakör:
Rövid leírás:

Authored by Bertil Hultén, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.

Hosszú leírás:
Authored by Bertil Hultén, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer. Sensory experiences combine not only to increase the chance of an immediate sale, but to influence perception of a product which then plays into a customer's chance of return, and brand loyalty for the future.



        • Hulten provides definitions, insight boxes, questions and case studies to provide an engaging learning experience.

        • The author is one of the most published professors in the field, sharing exclusive expertise and experience.

        • The book is thorough yet accessible, dedicating a chapter to each of the 5 senses.
Tartalomjegyzék:
Introduction
Chapter 1: Sensory Marketing Principles
Chapter 2: The Sensory Brain
Chapter 3: Sensory Principles for Vision
Chapter 4: Sensory Principles for Sound
Chapter 5: Sensory Principles for Smell
Chapter 6: Sensory Principles for Touch
Chapter 7: Sensory Principles for Taste
Chapter 8: Multi
-Sensory Principles