Office
Sorozatcím: Object Lessons;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 9.99
-
4 772 Ft (4 545 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 954 Ft off)
- Kedvezményes ár 3 818 Ft (3 636 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
4 772 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2020. november 12.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781501348679
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem152 oldal
- Méret 164x118x14 mm
- Súly 143 g
- Nyelv angol 112
Kategóriák
Hosszú leírás:
Object Lessons is a series of short, beautifully designed books about the hidden lives of ordinary things.
From its origins in the late 19th century to its decline in the 21st, Sheila Liming's Office narrates a cultural history of a place that has arguably been the primary site of labor in the postmodern economy.
During the post-war decades of the 20th century, the office rose to prominence in culture, achieving an iconic status that is reflected in television, film, literature, and throughout the history of advertising. Most people are well versed in the clichés of office culture, despite evidence that an increasing number of us no longer work in offices.
With the development of computing technology in the 1980s and 90s, the office underwent many changes. Microsoft debuted its suite of multitasking applications known as Microsoft Office in 1989, firing the first shot in the war for the office's survival. This book therefore poses the question: how did culture become organized around the idea of the office, and how will it change if the office become extinct?
Object Lessons is published in partnership with an essay series in The Atlantic.
Tartalomjegyzék:
Introduction
1. The Office as Space
2. The Office as Stockpile
3. The Office as Hierarchy
4. The End of the Office
Acknowledgments
Index