Make It All about Me: Leveraging Omnichannel and AI for Marketing Success

Make It All about Me

Leveraging Omnichannel and AI for Marketing Success
 
Kiadó: Lid Publishing
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
USD 31.95
Becsült forint ár:
12 311 Ft (11 725 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

11 326 (10 787 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 985 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
 
 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781912555147
ISBN10:191255514X
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:456 oldal
Méret:233x157x20 mm
Súly:499 g
Nyelv:angol
0
Témakör:
Rövid leírás:

The term `omnichannel' may be a marketing buzzword, but it also refers to a significant shift: marketers now need to provide a seamless experience, regardless of channel or device. Make it All About Me suggests how to work with omnichannel marketing and artificial intelligence without getting stuck in a certain channel or silo. Drawing on insights from global marketing experts, the book centers around the Omnichannel Hexagon, a framework to help gauge your omnichannel progress and prioritize your marketing efforts to ensure that every step you take is a step closer to the perfect, tailored customer experience - without sacrificing profitability. The author provides the background for understanding the six main omnichannel disciplines and demonstrates how you can manage them in a more customer-centric manner. Readers will get a visual overview of how far along their organization is in working with omnichannel and what barriers might impede further progress.

Hosszú leírás:
An interesting and insightful book essential reading for all marketeers