Innovative B2B Marketing: New Models, Processes and Theory

Innovative B2B Marketing

New Models, Processes and Theory
 
Kiadás sorszáma: 2
Kiadó: Kogan Page
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 82.00
Becsült forint ár:
39 606 Ft (37 720 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

35 645 (33 948 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 3 961 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: Általában 3-5 hét.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781398604780
ISBN10:139860478X
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:376 oldal
Méret:242x164x34 mm
Súly:820 g
Nyelv:angol
542
Témakör:
Rövid leírás:

Cut through the noise surrounding B2B marketing using this clear and pragmatic guide, providing coverage of all the most recent developments including social marketing, customer attrition and B2B partnership marketing.

Hosszú leírás:
Navigate the B2B marketing sphere with this fully updated guide on how to better understand new customer habits, the digital era and how to shift away from outdated traditional practices.

Innovative B2B Marketing is an essential guide for marketers looking for the latest approaches, models and solutions for B2B marketing. Written by one of the leading voices in the B2B marketing sphere who works with the Chartered Institute of Marketing (CIM) and other major associations, this book features real-life examples from a diverse range of sectors including marine, information technology and pharmaceutical, plus topical discussion points and challenges from key B2B marketing forums and associations.

Now fully updated, the second edition of Innovative B2B Marketing features new chapters on customer attrition, B2B partnership marketing and lead nurturing, as well as further content on influencer marketing and the behaviours of millennial customers. It is accompanied by online resources which consist of case studies, web links to insightful videos and articles, and presentation slides with practical models and templates.