Customer Relationship Marketing: Theoretical And Managerial Perspectives
Kiadó: World Scientific (Us)
Megjelenés dátuma: 2021. február 25.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 55.00
GBP 55.00
Az Ön ára:
24 440 (23 276 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 2 125 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: Általában 3-5 hét.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
A termék adatai:
ISBN13: | 9781944659745 |
ISBN10: | 1944659749 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 372 oldal |
Nyelv: | angol |
290 |
Témakör:
Hosszú leírás:
Customer relationship marketing (CRM) opportunities are embedded in the entire customer journey spanning several touch points across all stages including prepurchase, purchase, and postpurchase stage. Customer relationship marketing evolved from traditional marketing concept and has broadened its scope today, intersecting with the following domains, namely customer buying behavior process models, customer satisfaction and loyalty, service quality, customer relationship management tools and strategies, customer centricity, and customer engagement activities. A comprehensive, state-of-the-art textbook, Customer Relationship Marketing: Theoretical and Managerial Perspectives is organized as follows: