Customer Relationship Marketing: Theoretical And Managerial Perspectives

 
Kiadó: World Scientific (Us)
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 55.00
Becsült forint ár:
26 565 Ft (25 300 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

24 440 (23 276 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 2 125 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: Általában 3-5 hét.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781944659745
ISBN10:1944659749
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:372 oldal
Nyelv:angol
290
Témakör:
Hosszú leírás:
Customer relationship marketing (CRM) opportunities are embedded in the entire customer journey spanning several touch points across all stages including prepurchase, purchase, and postpurchase stage. Customer relationship marketing evolved from traditional marketing concept and has broadened its scope today, intersecting with the following domains, namely customer buying behavior process models, customer satisfaction and loyalty, service quality, customer relationship management tools and strategies, customer centricity, and customer engagement activities. A comprehensive, state-of-the-art textbook, Customer Relationship Marketing: Theoretical and Managerial Perspectives is organized as follows: